نقد و بررسی NETGEAR Nighthawk M5 5G

سازنده NETGEAR اولین MiFi 5G را با فناوری Wi-Fi 6 برای دستیابی به بهترین عملکرد بی سیم ممکن در هر شرایطی راه اندازی کرده است. مدل جدید NETGEAR Nighthawk M5 Mobile Hotspot است و برای ارائه بهترین تجربه ممکن در شبکه باند پهن تلفن همراه و همچنین به این ترتیب که هنگام اتصال دستگاه ها از طریق Wi-Fi حداکثر سرعت را به دست می آوریم. آیا می خواهید از تمام جزئیات این مدل جدید مطلع شوید؟

به لطف این روتر قابل حمل 5G ، ما جدیدترین فناوری های تلفن همراه و WiFi را در اختیار داریم که با استفاده از آنها می توانید در خانه یا خارج از خانه در ارتباط باشید ، در حالی که از اتصال با سرعت سریع ، تأخیر کم و پهنای باند بهبود یافته لذت می برید.

امسال شاهد افزایش کار از راه دور هستیم ، به این دلیل که کارهای بیشتری از راه دور انجام می شود و بیماری همه گیر ویروس کرونا نیز در تسریع روند کمک کرده است. از آنجا که بسیاری از افراد در حال حاضر از خانه کار می کنند یا تحصیل می کنند ، آنها نیاز به اتصال سریع و ایمن اینترنت با اتصال WiFi دارند که نیازهای آنها را برآورده می کند.

Nighthawk M5 Mobile Hotspot Pro به ما امکان می دهد با 5G یک اتصال اینترنتی با کیفیت به خانه خود بیاوریم. به خصوص در شهرهای کوچک و متوسط ، متوجه می شویم که کابل ، DSL یا سرویس های دیگر به اندازه کافی خوب نیستند.

با این حال ، به لطف اتصال 5G ارائه شده توسط این Hotspot تلفن همراه Netgear 5G ، ما قادر به دستیابی به اتصالات سریع خواهیم بود. این همه ماجرا نیست ، به لطف فناوری WiFi 6 به ما امکان می دهد بدون داشتن پهنای باند یا قابلیت اتصال ، در صورت داشتن سرویس گیرنده های بی سیم زیاد ، این سرعت ها را به دستگاه های متصل خود منتقل کنیم. به این معنی که هنگام کار یا تحصیل در خانه تأخیر یا وقفه نخواهیم داشت. این پهنای باند اضافی که WiFi 6 در مقایسه با فناوری قبلی WiFi 5 برای ما فراهم می کند ، به ما امکان می دهد کنفرانس های ویدیویی یا فعالیت های دیگر را به روش روان تری انجام دهیم.

Nighthawk M5 Mobile Hotspot Pro مجهز به چیپست پلتفرم موبایل Qualcomm Snapdragon X55 است تا نسل بعدی اتصال 5G را به ما ارائه دهد. به لطف این مودم 5G می توانیم به سرعت بارگیری حداکثر 7 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 3 گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کنیم.

علاوه بر این ، از فناوری WiFi 6 برخوردار است که به ما امکان می دهد دستگاه های بیشتری را به طور همزمان متصل و انتقال دهیم بدون اینکه عملکرد را مجازات کند. با داشتن ظرفیت بیشتر در مقایسه با WiFi 5 ، می توانیم مطمئن باشیم که تلفن های هوشمند ، تبلت ها و رایانه های ما پهنای باند لازم را برای انجام هر کاری دارند.

همچنین به ما امکان می دهد از طریق استفاده از پورت اترنت گیگابیتی ، اتصال 5G را در خانه یا محل کار خود داشته باشیم. برای انجام این کار ، ما می توانیم روتر تلفن همراه 5G را به روتر خانه یا محل کار خود متصل کنیم و بنابراین می توانیم از سرعت 5G در شبکه محلی خود که همه دستگاه ها نیز می توانند از آن استفاده کنند ، لذت ببریم.

با داشتن یک شبکه ایمن و قابل اعتماد ، به لطف سازگاری با VPN Pass-through و محافظت از رمز عبور ، می توانیم از خطرات شبکه های WiFi عمومی جلوگیری کنیم. با توجه به ظرفیت این مدل ، به ما امکان می دهد بدون در نظر گرفتن مکان شما ، حداکثر 32 دستگاه WiFi مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها و لپ تاپ ها را به هم متصل کنیم.

این مدل دارای یک باتری قابل شارژ 5،040 میلی آمپری است که مدت زمان طولانی برای استفاده از آن را در طول روز در اختیار ما قرار می دهد. همچنین می توانیم از آن بدون باتری استفاده کنیم زیرا می تواند در خانه به پریز برق متصل شود و در طول روز کار کند. از این نظر ، می توانیم با از بین بردن باتری ، آن را 24 ساعت و 7 روز در هفته وصل کنیم.

همانطور که برای Nighthawk M5 Mobile Hotspot Pro ، این یک صفحه نمایش لمسی LCD 2.4 اینچی رنگی دارد که بصورت بصری کار می کند. با تشکر از آن ، ما می توانیم به راحتی استفاده از داده ها را کنترل کنیم ، نام و رمز عبور WiFi و همچنین قدرت سیگنال تلفن همراه را ببینیم. همچنین می توانیم تنظیمات دستگاه و شبکه را مدیریت کنیم. در صفحه قفل شما اطلاعات مهمی مانند زمان ، تاریخ و استفاده از داده هایی را که ما مصرف کرده ایم نشان می دهد. از طرف دیگر ، برنامه NETGEAR Mobile را برای مدیریت و پیکربندی دستگاه خود در اختیار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • بر اساس شبکه
  • 3G

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!