نقد و بررسی مودم OPPO 5G CPE T1

شبکه های 5G روز به روز در سراسر جهان محبوب تر می شوند. و کاربران بیشتری از طریق پایانه های 5G از شبکه 5G لذت می برند. شرکت چینی تولیدکننده تلفن همراه OPPO اخیراً روتر بی سیم 5G جدیدی به نام OPPO 5G CPE T1 منتشر کرده است که می تواند شبکه 5G را تنها از طریق یک سیم کارت 5G به شبکه WiFi منتقل کند.

ظاهر OPPO 5G CPE T1 بسیار شبیه به هواوی 5G CPE Pro قبلی است که در سال گذشته در دسترس بود و اکنون در بسیاری از کشورها استفاده می شود. هر دو رنگ سفید و طراحی ساده دارند. رویه OPPO 5G CPE از مواد اکریلیک ساخته شده و شفاف است که باعث می شود روتر بی سیم 5G جذاب به نظر برسد.

در پشت، دو پورت LAN و یک پورت برای LAN/WAN وجود دارد. در بالای پورت های LAN/WAN، یک پورت USB 2.0 وجود دارد. دکمه‌های WPS و پاور بالای درگاه USB با دو کانکتور TS-9 برای آنتن خارجی 5G قرار دارند. پورت دوشاخه برق زیر درگاه های LAN قرار دارد. اگر دستگاه‌های شما از WiFi پشتیبانی نمی‌کنند، درگاه‌های LAN/WAN اتصال سیمی را فراهم می‌کنند.

مانند روتر Huawei B818 4G، اسلات سیم کارت OPPO 5G CPE T1 در پایین با سوراخ تنظیم مجدد قرار دارد. اسلات سیم کارت برای سیم کارت نانو است. در کنار شیار سیم کارت، برچسبی وجود دارد که نشان دهنده شماره مدل، مصرف انرژی، آدرس IP وب، نام و رمز ورود به وب، SSID برای فرکانس‌های 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز و رمز عبور WiFi است.

بر اساس چیپست Qualcomm Snapdragon X55، OPPO 5G CPE T1 از حالت دوگانه 5G SA/NSA پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به سرعت دانلود تا 4.1 گیگابیت بر ثانیه دست یابد. OPPO T1 5G CPE بسیاری از باندهای فرکانس شبکه 5G محبوب را پوشش می دهد.علاوه بر این، OPPO 5G CPE T1 از WiFi-6 پشتیبانی می کند و بنابراین عملکرد بی سیم بسیار بهتری نسبت به روترهای قبلی WiFi 5 ارائه می دهد. روتر OPPO 5G می تواند از O-Reserve برای بهینه سازی استفاده کند تا بهترین سیگنال را از طریق آنتن 5G دریافت کند. برای تابش گرما، OPPO 5G CPE T1 از طراحی دودکش استفاده می کند. در بالا و پایین OPPO 5G CPE T1، درگاه هایی برای تابش گرما وجود دارد.

مانند بسیاری دیگر از CPE های 5G، OPPO 5G T1 CPE را می توان از طریق برنامه OPPO Smarthome یا رابط وب مدیریت کرد. برنامه می تواند تنظیمات و تنظیمات را ساده کند. اتصال دستگاه 5G به برنامه و کنترل CPE بسیار آسان است. در برنامه، کاربران می توانند سیگنال 5G را تشخیص دهند، که می تواند کاربران را برای انتخاب بهترین موقعیت برای مکان یابی CPE 5G در خانه راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • بر اساس شبکه
  • 3G

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!