خرید مودم 5g رومیزی VN007

نقد و بررسی مودم 5G رومیزی China Unicom مدل VN007

China United Network Communications که یکی از سه اپراتور تلفن همراه چین (MNO) است، یک روتر LAN بی سیم ثابت ساخته شده توسط UNICOM VSENS COMMUNICATIONS در چین راه اندازی کرد. شماره مدل روتر بی سیم 5G چین Unicom 5G CPE VN007 است. این یک روتر LAN بی‌سیم ثابت است که می‌تواند از خدمات 5G استفاده کند که با روش NR نسل پنجم سیستم ارتباطات سیار (5G) ارائه شده توسط China United Network Communications مطابقت دارد.

5G CPE VN007 مجهز به اولین تراشه 5G باند پایه چند حالته UNISOC UNISOC V510 است که توسط UNISOC TECHNOLOGIES چین ساخته شده است. روش ارتباطی از روش NR/LTE پشتیبانی می کند. سیستم NR یک حالت دوگانه 5G است که از پیکربندی های مستقل (SA) و غیر مستقل (NSA) پشتیبانی می کند.

فرکانس مربوط به باند زیر 6 گیگاهرتز است و مقدار تئوری سرعت ارتباط حداکثر 2.3 گیگابیت در ثانیه برای لینک پایین و حداکثر 1.15 گیگابیت در ثانیه برای لینک بالا است. در پیکربندی SA، VoNR (Voice over NR) که تماس صوتی را با روش NR انجام می‌دهد، می‌تواند استفاده شود و با اتصال تلفن ثابت می‌توان از تماس صوتی استفاده کرد.

UNISOC V510 به دلیل طراحی استاندارد صنعتی، محصولات پایانه خود را قادر می‌سازد حتی در محیط‌های صنعتی سخت کار کنند، که می‌تواند به طور گسترده در شبکه‌های بی‌سیم سازمانی، شبکه دانشگاه، اینترنت اشیاء صنعتی 5G و سایر زمینه‌ها استفاده شود.

سیم کارت علاوه بر سیم کارت فیزیکی میکرو سیم (3FF) از eSIM پشتیبانی می کند. همچنین از LAN بی سیم (2.4GHz/5GHz) که 360 درجه را پوشش می دهد، پشتیبانی می کند. این از طریق UNICOM VSENS COMUNICATIONS، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به China United Network Communications، که مسئولیت تجارت مرتبط با ترمینال را بر عهده دارد، توسعه یافته و توسط Guangzhou Tozed Kangwei Intelligent Technology چین ساخته شده است.

تنها یک رنگ برای China Unicom 5G CPE موجود است: سفید. این محصول از 15 ژوئیه 2020 از طریق نمایندگی China United Network Communications در چین در دسترس است. قیمت چین Unicom VN007 5G CPE 599.00 دلار است. اکنون در www.ModemMart.com در دسترس است.

برچسب‌ها:, ,
  • Khanom Alizade
  • اردیبهشت 11, 1401
  • 259 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • بر اساس شبکه
  • 3G

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!