مودم همراه هواوی  E6878-870 

نقد و بررسی مودم همراه 5G هواوی E6878-870

Huawei 5G Mobile WiFi (E6878-870) یکی از اولین روترهای قابل حمل 5G در بازار است که از استاندارد ابتکاری اینترنت تلفن همراه 5G پشتیبانی می کند.

از شبکه های 5G اروپا و آسیا پشتیبانی کنید

علاوه بر شبکه های n78 و n79 ، مدل E6878 هواوی از باندهای n41 و n77 5G و همچنین همه استانداردهای محبوب اینترنت 4G پشتیبانی می کند. همزمان می توان هم در شبکه های 5G تمام عیار (حالت SA) و هم در حالت انتقال NSA کار کرد که اپراتورها در اولین مراحل ایجاد شبکه های 5G از آن استفاده می کنند.

سرعت بارگیری تا 1.65 گیگابیت بر ثانیه

Huawei برای اطمینان از حداکثر عملکرد هنگام کار با مقدار زیادی داده ، از چیپ ست قدرتمند Balong 5000 خود استفاده کرده است.

حداکثر سرعت بارگیری اطلاعات در شبکه های 5G 1.65 گیگابیت بر ثانیه است. چنین مقادیر بالایی که برای شبکه های تلفن همراه نسل های گذشته غیرقابل دستیابی است ، اکنون به دلیل استفاده از پهنای باند گسترده در باند های جدید و همچنین استفاده از فن آوری های کمکی امکان پذیر است. هنگام کار در شبکه های 4G ، حداکثر سرعت بارگیری اطلاعات 300 Mbps خواهد بود.

ماژول داخلی WiFi به شما امکان می دهد یک شبکه محلی بی سیم با فرکانس های 2.4 و 5 گیگاهرتز ایجاد کنید. استاندارد پر سرعت 802.11ac سرعت انتقال اطلاعات تا 867 مگابیت بر ثانیه را بین دستگاه های متصل امکان پذیر می کند. روتر جیبی WiFi Huawei 5G از حداکثر 20 اتصال همزمان پشتیبانی می کند.

Huawei E6878 را مدیریت و پیکربندی کنید

روی بدنه دستگاه یک صفحه نمایش LCD تک رنگ (1.45 ″) وجود دارد که با کمک آن می توانید اطلاعات اساسی در مورد عملکرد دستگاه (شارژ باتری ، سطح سیگنال ، تعداد دستگاه های متصل و غیره) را بدست آورید. دسترسی به تنظیمات کاربر عمیق ، به شما امکان می دهد شبکه WiFi را تنظیم کرده و پارامترهای اتصال تلفن همراه را پیکربندی کنید ، از طریق برنامه اختصاصی تلفن همراه یا رابط وب روتر انجام می شود.

پورت USB Type-C برای شارژ باتری و اتصال روتر به کامپیوتر است. شیار Nano-SIM برای نصب کارت اپراتور در پشت یک کرکره محافظ قرار دارد. روتر 5G WiFi هیچ محدودیتی در اپراتور مورد استفاده ندارد و با سیم کارت های ارائه دهنده خدمات قابل استفاده است.

باتری داخلی 4000 میلی آمپر ساعت

روتر هواوی E6878-870 مجهز به باتری داخلی 4000 میلی آمپری است که به دستگاه اجازه می دهد در یک حالت کاملاً مستقل کار کرده و دسترسی به اینترنت را برای بسیاری از دستگاه های مشترک متصل از طریق WiFi به اینترنت فراهم کند. طبق گفته سازنده ، ظرفیت باتری برای 20 روز در حالت آماده به کار کافی است. همچنین از شارژ سریع 18 وات (شارژ سریع) پشتیبانی می کند.

Huawei E6878-870 دستگاهی در لبه پیشرفته مدرنیته و فناوری پیشرفته است. طراحی روتر جذاب و مفصل است. روتر 5G Huawei جمع و جور و سبک و سبک است و در سفر کاری یا تعطیلات به راحتی می توانید با خود ببرید. خرید E6878-870 یک سرمایه گذاری در آینده است ، زیرا اپراتورها تلاش اصلی خود را در توسعه شبکه های 5G دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • بر اساس شبکه
  • 3G

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!