راهنمای خرید VDSL

راهنمای خرید مودم VDSL

همانطور که می‌دانید سرویس‌های اینترنت پرسرعت در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند. بکارگیری مودم‌هایی که قابلیت‌های بالایی دارند و استفاده از فناوری‌های بیسیم و نوین، سبب دسترسی کاربران به پهنای باند بالا می‌شود. برای اینکه بتوان به اینترنت متصل شد روش‌های مختلفی وجود دارد که خطوط DSL یکی از بهترین روش‌های موجود است و اتصالی با سرعت بسیار عالی را فراهم می‌آورد.
ADSL و VDSL هر دو زیر شاخه‌های تکنولوژی DSL(تکنولوژی نوین در اتصال به اینترنت پرسرعت) می‌باشند که هر دو در میان کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ADSL به دلیل اینکه بین سرعت ارسال و دریافت اطلاعات تفاوت وجود دارد واژه نامتقارن به کار گرفته می‌شود. در استفاده از اینترنت فرآیندهای صورت گرفته توسط کاربران معمولا به گونه‌ای می‌باشد که میزان اطلاعاتی که کاربر دریافت می‌کند از اطلاعاتی که ارسال می‌کند بیشتر است.

راهنمای خرید VDSL



با VDSL و مزایای آن برای کاربران بیشتر آشنا شویم

در عصر امروز VDSL به عنوان یک جایگزین برای ADSL درنظر گرفته شده است. اپراتورها ترجیح می‌دهند که این فناوری را برای پاسخ به مخاطبان خود بکار گیرند. بدین ترتیب پس از مدت ها انتظار مشترکین، شرکت مخابرات در حال ارائه دادن این سرویس می‌باشد. جالب است بدانید که عملکرد VDSL در بسیاری از موارد مشابه ADSL است اما تفاوت‌های خاصی هم می‌توان در آن مشاهده نمود.
VDSL می‌تواند اطلاعات و داده‌ها را با سرعت 60 مگابیت بر ثانیه انتقال دهد که در مقایسه با سرعت ADSL یک تفاوت بسیار محسوس و آشکار است. چرا که در ADSL سرعت دانلود و آپلود اطلاعات حداکثر 8 مگابیت بر ثانیه می‌باشد. سرعت دانلود و آپلود در سرویس VDSL به ترتیب 5 و 10 برابر بیشتر از سرویس‌های ADSL می‌باشند.
سرویس VDSL با این سرعت باورنکردنی یک تحول عظیم در ارائه محتواهای چندرسانه‌ای بوجود آورده است. بد نیست بدانید VDSL سرعت بالایی که دارد را مدیون کم بودن فاصله بین مشترک و مرکز ارائه دهنده سرویس است. در حقیقت می‌توان گفت هر چقدر که فاصله کمتر باشد، سیگنال‌ها فاصله محدود و کمی را طی خواهند کرد و اطمینان بیشتری را با خود به همراه دارند.

راهنمای خرید VDSL

VDSL، یک فناوری نسل جدید از DSL می‌باشد که بستر آن روی کابل شبکه است. این سرویس هم بر بستری از شبکه سیم مسی و هم ترکیبی از شبکه فیبر نوری و سیم مسی ارائه داده خواهد شد. تکنیک‌های خاصی در مودم‌های VDSL به کار رفته است که سعی بر اینست تا با استفاده از نزدیک‌ترین کابل‌های نوری که البته منظور خطوطی می‌باشند که ورودی آن‌ها فیبر نوری و خروجی آن‌ها کابل مسی است، به کاربران خود سرویس دهد. در نتیجه می‌توان ادعا کرد که تمامی کاربران VDSL یک سرعت برابر را در اختیار خواهند داشت.

تجربه سرویس‌های بیشتر با VDSL

نکته جالب توجه اینجاست که شما این امکان را خواهید داشت که با سرویس‌های VDSL، سرویس‌های دیگری مانند تلفن SIP و همینطور ویدئو کنفرانس را ارائه دهید. پس اگر احساس می‌کنید که به یک اینترنت پرسرعت تر از ADSL نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتما به سراغ VDSL بروید. برای استفاده کردن از اینترنت VDSL کاربر نیازی به کابل کشی ندارد چرا که این امر بعهده شرکت مخابراتی می‌باشد. او فقط باید یک خط تلفن ثابت و یک عدد مودم VDSL داشته باشد.
مودم‌های اینترنت پرسرعت می‌توانند از لحاظ کیفیت باهم تفاوت داشته باشند. در واقع امکاناتی که مودم‌ها در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند همگی با کاربردشان ارتباط مستقیم دارد. یکسری ویژگی‌ها مانند تعداد پورت LAN، داشتن یا نداشتن پورت USB، اشتراک اینترنت و غیره سبب می‌شود تا تفاوت‌های میان آن‌ها قابل درک باشد و کاربر مودم مدنظر با ویژگی‌های دلخواه را خریداری نماید.

راهنمای خرید VDSL

فروش مودم VDSL در فروشگاه اینترنتی مودم مارت

فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در سطح کشور مودم‌های VDSL را در مدل‌های متنوع آن در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. فروشگاه اینترنتی مودم مارت یکی از بهترین و معتبرترین مراکز عرضه کننده مودم‌های VDSL در ایران می‌باشد که با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه انواع برندهای شناخته شده مودم، تجربه استفاده از اینترنت پرسرعت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. لن ایران کالاهایی را در وب سایت خود عرضه می‌کند که از شرکت‌های اصلی و معتبر برندهای شناخته شده، وارد می‌کند.
این نکته را مدنظر داشته باشید که در حال حاضر در بازار کشور ایران مودم VDSL به صورت اختصاصی پیدا نخواهد شد اما می‌توان مودم روترهایی را خریداری نمود که اینترنت VDSL را پشتیبانی خواهند کرد. در صورتی که شما تصمیم بگیرید چنین مودم‌هایی را خریداری نمایید این امکان برایتان به وجود خواهد آمد که هم اینترنت ADSL و هم اینترنت VDSL را در اختیار داشته باشید و از وای فای استفاده نمایید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مودم های VDSL هرکدام از محصولات و مشاهده ویژگیهای هر محصول اقدام به انتخاب و خرید کالا نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • بر اساس شبکه
  • 3G

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!