ds-n16u

معرفی DSL-N16U،مودم جدید ADSL ایسوس

ایسوس به تازگی مودم دو کاره DSL-N16U را معرفی نموده که از قابلیت‌های روتر و مودم به صورت همزمان برخوردار است و همچنین دارای دو پردازنده مستقل و دو پورت WAN، پورت شبکه Gigabit Ethernet و دو پورت USB و همچنین شتاب دهنده سخت افزاری NAT است.

 

ایسوس به تازگی مودم دو کاره DSL-N16U را معرفی نموده که از قابلیت‌های روتر و مودم به صورت همزمان برخوردار است و همچنین دارای دو پردازنده مستقل و دو پورت WAN، پورت شبکه Gigabit Ethernet و دو پورت USB و همچنین شتاب دهنده سخت افزاری NAT است.

DSL-N16U از سری معروف Black Diamond یا الماس سیاه می باشد که از ویژگی های برتری نسبت به مدل های معمولی برخوردار است. این مودم همچنین از +ADSL/ADSL2 پشتیبانی می‌نماید که این موضوع آن را تبدیل به یک مودم نسل جدید می‌کند. این دستگاه علاوه بر مودم از ویژگی روتر بیسیم نیز برخوردار است که می‌تواند در باند ۲٫۴ گیگاهرتز سرعتی معادل با ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم آورد. اما وجود دو پردازنده مستقل تضمینی برای یک ارتباط سریع و مطمئن بر بستر شبکه بی‌سیم و باسیم است.. بهره مندی از دو پورت WAN به کاربران این قابلیت را می دهد تا علاوه بر اتصال به اینترنت از طریق خط تلفن، به یک مودم دیگر برای ارتباط با یک شبکه پر سرعت، متصل شوند.

شتاب دهنده NAT سخت افزاری برای انتقال پرسرعت داده‌ها

اکثر روترهای موجود در بازار از روش نرم‌افزاری NAT برای مدیریت انتقال داده‌ها بر روی بستر شبکه از طریق ۴ پورت Gigabit Ethernet و اینترنت استفاده می‌نمایند،که این موضوع کارایی روتر را کاهش می دهد. DSL-N16U این موضوع را به وسیله تعبیه شتاب‌دهنده NAT سخت‌افزاری مرتفع نموده است، که نتیجه آن قدرت انتقال اطلاعات از WAN به LAN تا ۹۰۰ مگابیت بر ثانیه است که این موضوع ۴٫۵ برابر بیشتر از حالت استاندار نرم‌افزاری است.

دانلود بدون وقفه

DSL-N16U دارای دو پورت USB 2.0 می باشد که کاربران می توانند چاپگر و یا اسکنر خود را بدان متصل و آن را در شبکه به اشتراک بگذارند .علاوه بر این کاربران می‌توانند دستگاه های ذخیره سازی تحت شبکه موسوم به NAS را به DSL-N16U متصل نمایند و یک سرور چند رسانه‌ای راه‌اندازی کرده و فایل‌های خود را برروی شبکه منتشر نمایند. همچنین آنها می توانند حافظه‌های فلش را به سادگی به این دستگاه متصل کنند. به واسطه اتصال دستگاه های ذخیره‌سازی تحت شبکه و نرم‌افزار اختصاصی ایسوس با نام Download Master فایل‌های خود را دانلود کرده و بر روی این تجهیزات ذخیره نمایند و این موضوع به معنای دانلود بدون وقفه حتی در زمانی است که سیستم شما خاموش است.

AiCloud: سرور ابری شخصی شما

DSL-N16U از ویژگی انحصاری ASUS AiCloud پشتیبانی می‌نماید. این ویژگی که در واقع به صورت یک اپلیکیشن ارائه می‌گردد، DSL-N16U را به یک سرور ابری شخصی قدرتمند تبدیل می‌کند و کاربران به وسیله آن می‌توانند برروی شبکه فایل ذخیره کنند و توسط قابلیت انحصاری ASUS Smart Sync فایل‌های ذخیره شده بر روی ASUS WebStorage یا یک حافظه ذخیره‌سازی فلش به صورت هوشمند همگام‌سازی کنند، یا آن را به وسیله ارسال لینک از طریق ایمیل ، پیامک یا از طریق شبکه های معروف اجتماعی در بین دوستان، همکاران و یا خانواده خود به اشتراک بگذارند و به فایل های خود در هر مکان دسترسی داشته باشند، علاوه بر این کاربران می توانند به سادگی و با هر نوع مرورگر اینترنتی وارد حساب AiCloud خود شده یا از نسخه نرم افزاری رایگان این قابلیت برروی سیستم عامل های اندروید و یا iOS بهره برند.

ویژگی های پیشرفته، نصب ساده

برای نصب کافی است که مودم را به شبکه متصل نموده و سپس از طریق مرورگر وارد محیط ASUSWRT شوید و به وسیله Quick Internet Setting ، بدون نیاز به دانستن اطلاعات فنی ISP خود و بدون نیاز به کمک کارشناس فنی، اینترنت خود را راه اندازی نمایید. ASUSWRT یک محیط گرافیکی است که شامل ویژگی‌هایی مانند نمایش نسبت سیگنال به نویز SNR برای چک نمودن وضعیت پایداری سرویس ADSL، نمایش ترافیک شبکه برای مانیتور نمودن میزان ارسال و دریافت داده‌ها تحت شبکه است. از جمله قابلیت های جالب این محیط نظارت بر داده های ورودی و خروجی برروی شبکه WAN ،LAN و شبکه بی‌سیم است. بدین ترتیب کاربران نظارت کاملی برروی شبکه خود خواهند داشت و از حملات احتمالی هکرها با خبر می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این محیط DSL Feedback است. توسط این قابلیت کاربران می توانند نظرات خود را در مورد شبکه و ایرادات احتمالی آن به اشتراک بگذارند تا کاربران دیگر از تجربه آنها استفاده نمایند.

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • بر اساس شبکه
  • 3G

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!