پرداخت درب محل,فروشگاه مودم مارت

یبیب
پرداخت در محل نوعی تراکنش مالی است که در آن هزینه محصول در زمان تحویل دریافت می‌گردد. نحوه پرداخت وجه می‌تواند به صورت نقدی و یا با استفاده از کارت‌های اعتباری باشد. این نوع پرداخت از طرف شرکت پست جهت استفاده خریداران و فروشندگان اینترنتی ارائه گردیده و بر این اساس کالای فروخته شده، توسط مامور پست جمع آوری و توسط شبکه گسترده پستی توزیع و پس از دریافت وجه بر طبق فاکتور صادره در سیستم خرید پستی، تحویل خریدار میگردد.

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با وجود این، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، ابزار آنلاین این امکان را نیز فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، تهران یا یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس ابزار آنلاین باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش، به یکی از روش‌های زیر پرداخت کنند.
لازم به ذکر است، سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت بهه کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

– پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل
از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش ابزار آنلاین دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌هایی عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

– پرداخت نقدی در محل تحویل

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، ابزار آنلاین امکان پرداخت نقدی در محل را نیز فراهم آورده است.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • بر اساس شبکه
  • 3G

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!
گفتگوی آنلاین