فروش ویژه همکاران (عمده)

همکاری با فروشگاه اینترنتی مودم مارت

فروشگاه اینترنتی مودم مارت با محوریت رضایت هرچه‌بیشتر مشتریان کلان خود، زیر ساخت‌هایی جهت پاسخگویی فراگیر به نیازهای بازار در حوزه‌ی همکاران و سازمان ها ایجاد نموده است. ابزارهایی از جمله کد تخفیف مودم مارت، امکان خرید عمده با بهترین قیمت و ناوگان توزیع در سراسر ایران، نمونه‌ای از خدمات ارزش‌افزوده‌ی مودم مارت به سازمان‌ها در راستای همراهی هرچه‌بیشتر است.

کد تخفیف:

برخی سازمانها قصد دارند با اعمال شروطی از جمله تاریخ انقضای مشخص و امکان خرید گروهی خاص از کالاها، اقدام به ارایه ی اعتبار خرید به کاربران مورد نظر خود نمایند، مودم مارت در این راستا با ارایه ی کد تخفیف با شروط مورد نظر سازمانها آماد ی همکاری خواهد بود.

خرید عمده مودم و تجهیزات شبکه :

ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر، پاسخگویی 24 ساعته، بستر شفاف، ارایه‌ی بهترین قیمت، امتیازات اختصاصی ویژه‌ی همکاری‌های مداوم و… می‌تواند زمینه‌سازی مناسب جهت خریدهای عمده‌ی اقلام و تجهیزات اداری و نیز خریدهای گروهی کاربران سازمان‌ها از مودم مارت باشد.

ارسال کالا به سراسر ایران:

سیستم ارسال و توزیع در سراسر ایران، خدمت ارزش‌افزای دیگری از مودم مارت است که امکان همکاری با سازمان‌ها جهت تهیه و ارسال انواع کالاها (در قالب هدایای جشنواره، قرعه‌کشی و…) را میسر ساخته است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر از نحوه‌ی همکاری‌ها با نشانی ایمیل info@modemmart.com مکاتبه فرمایید و یا با شماره 09125548314 تماس حاصل فرمایید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • بر اساس شبکه
  • 3G
درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
گفتگوی آنلاین